W tej podróży najważniejsze jest znalezienie odpowiedniego partnera – takiego, który nie tylko pomoże wybrać idealną jednostkę, ale też profesjonalnie poprowadzi przez każdy etap tej wyjątkowej przygody.
To zawód z wiertarką, piłą i potem na czole. To dłubanie w ludzkich stawach z precyzją zegarmistrza i presją sapera. Mimo to oczekuje się od nas, że, jak w reklamie jednego z dyskontów, będziemy oferować niskie ceny.
Nad tymi cenami...
Perfekcja De Niro przyprawia o ból głowy jego kolegów aktorów, reżyserów, ekipę techniczną. Potrzebuje czasem dziesiątków dubli, by wczuć się w sytuację, postać, atmosferę. Nie dziwi więc, że do kreacji pięściarza Jacka La Motty we „Wściekłym byku” zdecydował się przytyć blisko 30 kg. Nauczyć się gry na saksofonie? Proszę bardzo! Do roli w „New York, New York” zapisał się na lekcje gry na tym wymagającym instrumencie. By przekonująco wcielić się w tytułowego „Taksówkarza”, zrobił licencję.
Nie wiem, czy zmęczenie spowodowane zostało żmudnymi staraniami o zdobycie finansowania, czy trudnościami realizacyjnymi filmu, czy po prostu – tak, tak! – wiekiem? Stawiam na to ostatnie i przez najbliższy czas będę się trzymał tego przekonania.
Katon Starszy każde przemówienie w Senacie kończył zdaniem: „Kartagina musi zostać zburzona”. Ja zaś każdą moją opowieść zaczynam od zdania, że stół jest święty.
Wynalazca i projektant, pionier telekomunikacji radiowej urodził się 30 stycznia 1909 r. w Warszawie. Opatentował pierwsze urządzenia do komunikacji radiowej typu „walkie-talkie” oraz uważany się go za twórcę technologii dającej początek telefonii komórkowej. Jest autorem 30 patentów.
Trzy lata temu do Muzeum Narodowego we Wrocławiu wrócił szesnastowieczny obraz „Opłakiwanie Chrystusa”, który powstał w pracowni niemieckiego malarza związanego z reformacja Lucasa Cranacha Starszego.
Postulatem jest, by każdy przedsiębiorca miał świadomość, że prędzej czy później będzie takiej instrukcji potrzebować i zdecydowanie lepiej, jeśli tą instrukcją będzie doradca podatkowy, a nie urząd skarbowy, bo wtedy ułożony zestaw może nie cieszyć tak bardzo.
Zasięg, czas ładowania, dostępność ładowarek, koszty – to ważne punkty w dyskusji na temat tego, czy autem elektrycznym faktycznie można bezproblemowo podróżować po kraju. Aby to sprawdzić, wsiedliśmy za kierownicę jednego z najbardziej zaawansowanych modeli elektrycznych na rynku i ruszyliśmy w podróż przez Polskę.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.