Emocje unoszą się w powietrzu. Marka JD Sports Polska podjęła współpracę z Festiwalem Muzycznym CLOUT 3.0, który odbędzie się w dniach 13-14 lipca na Torze Służewiec w Warszawie. Brytyjska marka specjalizująca się w odzieży sportowej została sponsorem tytularnym tegorocznej edycji festiwalu.
JD Sports Polska: Siła współpracy
JD Sports chętnie współpracuje z utalentowanymi artystami i sportowcami. Na swojej liście ma m.in. kolaboracje z Central Cee, Ardee i Slowthai, Anthonym Joshuą i Thiago Silvą. Marka współpracuje również z największymi klubami sportowymi, w tym West Ham United, Sevilla FC i AS Roma. Doświadczenie w łączeniu stylu życia, muzyki i sportu sprawia, że JD Sports Polska jest idealnym partnerem dla CLOUT 3.0.
CLOUT Festival: Większy i lepszy
Z JD Sports Polska na pokładzie CLOUT Festival ma umocnić swoją pozycję na polskiej scenie festiwali muzycznych. Główna scena podwoi swój rozmiar w porównaniu z poprzednimi edycjami, gwarantując lepsze i bardziej angażujące wrażenia dla festiwalowiczów. Partnerstwo ma na celu przyciągnięcie młodej publiczności i zwiększenie świadomości marki wśród entuzjastów muzyki i wydarzeń kulturalnych.
Festiwal inny niż wszystkie
Od samego początku CLOUT wyróżniał się międzynarodowym składem artystycznym, intensywnym marketingiem i unikalną identyfikacją wizualną. Współzałożyciel Maksymilian Kabara jest dumny ze współpracy z JD Sports. Podkreśla znaczące możliwości, jakie ona ze sobą niesie. „To wielki zaszczyt, że tak gigantyczna marka jak JD Sports, wchodząc na polski rynek, wybrała CLOUT Festival jako wydarzenie do sponsorowania. To znacznie poszerza nasze możliwości, a nasz horyzont nie ogranicza się do Polski” – powiedział.
Założyciel Sławomir Ostruszka dodaje: „CLOUT Festival to największy projekt, który realizujemy w ramach BIG IDEA GROUP. To bezprecedensowe – nikt w Polsce nie zorganizował rapowego festiwalu z udziałem tak ważnych postaci amerykańskiej sceny. Naszym celem jest, aby CLOUT był rozpoznawalny nie tylko w Polsce, ale i na świecie, a partnerstwo z JD Sports przyspieszy realizację tej wizji”.
Gwiazdorska obsada
CLOUT 3.0 obiecuje niezrównany skład z gwiazdami Playboi Carti i Chief Keef. Dołączą do nich czołowi amerykańscy artyści, wschodzące talenty i weterani gatunku, w tym Offset, Trippie Redd, Destroy Lonely i Yung Lean. Festiwal gwarantuje dwa dni rapu na najwyższym poziomie.
Oprócz tych headlinerów, na CLOUT Festival 3.0 wystąpią zarówno interesujący debiutanci, jak i uznani artyści. Do składu dołączają Osamason, znany ze swojej współpracy z takimi artystami jak Kankan i Summrs, Hardrock, talent z Atlanty znany z unikalnego brzmienia inspirowanego rage i metalem, Dina Ayada, charyzmatyczna raperka z Antwerpii, która zyskała sławę dzięki viralowym filmom na TikTok oraz Clip, viralowa sensacja znana ze swojego stylu „smutnego dziewczęcego rapu” i współpracy z wybitnymi artystami.
Poznaj CLOUT 3.0
JD Sports Polska, marka znana z najwyższej jakości obuwia, odzieży i akcesoriów, wnosi na Festiwal CLOUT etos swojej marki, który opiera się na stylu życia, emocjach i doświadczeniach. Ta współpraca ma na celu zapewnienie światowej klasy doświadczenia festiwalowego odzwierciedlającego zaangażowanie obu marek w jakość i innowacyjność.
Nie przegap. Kup bilety już teraz i przygotuj się na fuzję muzyki, mody i kultury podczas CLOUT 3.0 prezentowanego przez JD Sports Polska.
CLOUT Festival 3.0 prezentowany przez JD | 13-14 lipca | Tor Służewiec, Warszawa
Kup bilety już teraz: TIXY – odkryj nowy wymiar biletów! (tixyapp.com)
Dołącz do nas na JD Main Stage i bądź częścią najważniejszego rapowego wydarzenia sezonu 2024.